Red Bull nuk ka qenë vetëm një sponsor në Formula 1. Kompania austriake zotëron dy ekipe dhe në programin e saj të trajnimit të pilotëve, kanë kaluar thuajse gjysma e pilotëve në rrjetin e Formula 1. Buxheti i tyre është rreth 300 milion euro, i treti midis skuadrave në garë, por ata asnjëherë nuk i kanë prodhuar motorët e tyre.
Të hënën e kaluar Red Bull njoftoi se, nga 2022, ai do të marrë njësitë e veta të energjisë. Realiteti është më pak i rëndë: FIA miratoi ngrirjen e motorit midis sezoneve 2022 dhe 2025, duke dëgjuar propozimin e austriakëve dhe me unanimitet nga pjesa tjetër e ekipeve të Kampionatit Botëror.
Firma e udhëhequr nga Christian Horner dhe Helmut Marko do të blejë teknologjinë e Hondas dhe do të mirëmbajë një fabrikë në Milton Keynes për të vazhduar montimin e këtyre motorëve identikë kur japonezët të largohen nga F1.
Kështu Red Bull nuk do të varet nga një palë e tretë për të konkurruar, e as nuk do të paguajë një rival direkt përmes një fature vjetore që tejkalon 20 milion euro. Dhjetë prodhuesit e makinave dhe katër prodhuesit e motorëve pajtohen me këtë vendim.
Ai përshtatet me kontekstin e krizës dhe me kufirin e buxhetit prej 160 milion në vit dhe ekipin që F1 ka prezantuar. Por ka rreziqe: nëse Renault, Ferrari dhe Honda nuk do të ngrenë nivelin e tyre të motorëve konkurrues, përparësia e madhe e Mercedes mund të bëhet e pakapërcyeshme. Ndoshta deri në 2025? Atëherë Kupa e Botës në Formula 1 nuk mund ta përballojë këtë pabarazi.